پرسشهای متداول

در مورد حافظون توضیح دهید؟

حافظون یک جامعه مجازی در زمینه همسریابی ازدواج موقت است که به منظور کمک به جوانان عزیزی که به دلایل مختلف در حال حاضر امکان ازدواج دایم را ندارند راه اندازی شده است. حافظون وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نمیباشد و به صورت مستقل اداره میشود.

حافظون در سایت ساماندهی ارشاد به ثبت رسیده است.

آیا مسئولین حافظون همسر مناسبی را به من معرفی میکنند؟

خیر. حافظون یک جامعه مجازیست و نه یک موسسه همسریابی. لذا مدیران و مسئولان حافظون هیچ موردی را به کسی معرفی نمیکنند. بلکه این خود افراد هستند که باید با جستجوی در بانک اطلاعات سایت فرد مورد نظر خود را یافته و اقدام به آشنایی با وی نماید.

آیا اطلاعات پروفایلهای موجود مورد تایید مسئولین سایت میباشند؟

خیر. پروفایلها توسط کاربران ایجاد میشوند و تیم مدیریت سایت آنها را کنترل میکند که حاوی محتوای مجرمانه نباشند. اما راستی آزمایی اطلاعات پروفایلها و دقیق شدن در مشخصات فرد بر عهده کاربریست که میخواهد با وی تماس برقرار نماید.

البته پلیس سایت بر اساس گزارش کاربران و همچنین بررسی های خود با پروفایلهای خاطی برخورد خواهد کرد.

میخواهم تخلف کاربری را گزارش کنم، به کدام بخش مراجعه کنم؟

بر روی هر پروفایل، لینک گزارش تخلفات موجود است، به آنجا مراجعه نموده و گزاش خود را ارسال نمایید. همچنین در صندوق پیامها و درون هر گفتگو این امکان در نظر گرفته شده است.

هزینه اشتراک ویژه را پرداخت کرده ام، اما هنوز سرویس مورد نظر برایم فعال نشده است؟

پس از پرداخت هزینه اشتراک، شما باید مشخصات پرداخت را در صفحه ثبت مشخصات پرداحت ثبت نمایید تا توسط مسئولین مربوطه، بررسی و در صورت صحت مشخصات، بحاسب شما در سایت افزوده شود. پس از آنکه موجودی شما افزایش پیدا کرد شما باید سرویسهای مورد نظر خود را با استفاده از صفحه خرید اشتراک ویژه/ پیامک فعالسازی نمایید.

به بیان ساده تر شما ابتدا موجودی خود را افزایش میدهید و سپس هر سرویسی که مد نظرتان هست را بانتخاب خود خریداری میکنید.

در این روش در هر مرحله سرویس مورد نظر خود را بدقت انتخاب کرده و در پایان گزینه برداشت از موجودی را انتخاب نمایید.

من پرداخت خود را از طریق دروازه پرداخت سایت انجام داده ام، آیا باید مشخصات آنرا ثبت کنم؟

خیر. پرداخت شما ثبت و سرویسهای مورد نظر شما به صورت اتومات فعال شده اند. اگر احیانا در حین خرید از دروازه پرداخت با خطایی مواجه شدید و پول از حساب شما کسر شد ابتدا وضعیت حساب خود را بررسی نمایید و در صورت عدم عودت وجه آنرا با پشتیبانی در میان بگذارید.

سرویسهای من فعال شده اند اما چرا موجودی من را صفر نشان میدهد؟

درست است. چون هزینه سرویسها از موجودی شمادر سایت پرداخت شده اند و لذا از موجودی شما کسر شده است.

نمیخواهم عکس پروفایلم توسط همه کاربران دیده شود، چه باید بکنم؟

شما میتوانید به صفحه بارگذاری عکس مراجعه نموده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

چرا در بخشهایی از پروفایل نوشته انتظار تایید؟

در صورتی که کاربر پروفایل خود را ویرایش نماید، تا زمان تایید آن بخشها توسط تیم مدیریت سایت، این عبارت نمایش داده میشود

کاربری مدت هاست که به سایت مراجعه نکرده است، آیا مدیریت سایت با وی تماس میگیرد؟

همانطور که قبلا گفته شد، حافظون یک جامعه مجازیست و برقراری ارتباط بر عهده خود کاربران است.

برای تماس با کاربر مورد نظر شما میتوانید از سرویس پیامک استفاده کنید و اگر باز هم موفق نشدید بهتر است از آن پروفایل صرف نظر نمایید.

من عضو ویژه هستیم و میخواهم موقتا انصراف دهم، آیا پس از ورود مجدد به سایت باز هم عضو ویژه هستم؟

تاریخ انقضای عضویت ویژه شما ثابت است و تغییری نمکیند، چه پروفایل در حالت فعال باشد و یا انصراف.

من در خارج از کشور زندگی میکنم، چطور برای عضویت ویژه اقدام کنم؟

کاربران خارج از کشور میتوانند از طریق دوستان و اقوام خود در داخل کشور و یا از صرافیهای معتبر خارج از کشور اقدام نمایند.

چنانچه مایل نیستید که آنها مطلع شوند که به چه منظوری این وجه واریز میشود، کافیست تا شماره کارت و یا حساب سایت را به آنها اعلام نمایید و از آنها بخواهید تا پس از واریز وجه، مشخصات پرداخت را به شما اعلام نمایند.

در وضعیت تیکت پشتیبانی من نوشته، در حال بررسی، این به چه معناست؟

یعنی تیکت توسط مسئولین پشتیبانی مشاهده شده و در دست اقدام و پیگیری است.